Een nieuwe formule van Weight Watchers combineert gepersonaliseerde voeding, coaching, community en geavanceerde technologie om leden te helpen hun afslankdoelen te bereiken en blijvende resultaten te behalen.
NEW YORK, Dec. 16, 2025 (GLOBE NEWSWIRE) -- WW International, Inc. (NASDAQ: WW) (“Weight Watchers”), de wereldwijde leider in wetenschappelijk onderbouwd afslanken, introduceert vandaag een nieuwe, volledig geïntegreerde ervaring. Deze combineert voeding op maat, gedragsondersteuning, coaching en community. En dit alles binnen een vernieuwde app en digitaal platform. Deze aanpak is ontwikkeld voor een nieuw tijdperk in afvallen en gezondheid op de lange termijn. We bieden wetenschappelijk bewezen ondersteuning die zich aanpast aan het dagelijkse leven van onze leden en helpen hen de allerbeste resultaten te behalen én te behouden.
“De manier waarop we kijken naar gewicht en gezondheid, is veranderd. Maar de behoefte aan ondersteuning die écht werkt, niet”, zegt Tara Comonte, CEO van Weight Watchers. “Al meer dan 60 jaar helpt Weight Watchers mensen gezonde gewoontes te ontwikkelen, om te gaan met tegenslagen en blijvende resultaten te behalen. Ons vernieuwde programma bouwt daarop voort, met gepersonaliseerde voeding, relevante content en slimme digitale tools die leden inzicht geven in wat voor hen werkt en hen toelaat aanpassingen te doen wanneer hun behoeften veranderen.”
Een nieuwe digitale ervaring met betere resultaten
Weight Watchers introduceert een volledig vernieuwd digitaal platform, waarin decennialange expertise in gedragsverandering wordt gecombineerd met nieuwe technologie. Dit geeft leden een beter inzicht in hun gewichtsgerelateerde gezondheid en helpt hen om hun doelen te behalen met blijvende resultaten.
“Een modern traject naar een gezond gewicht vraagt om meer dan één enkele tool, het vraagt om heldere inzichten, persoonlijke begeleiding en ondersteuning die meegroeit met veranderende behoeften”, zegt dr. Kim Boyd, medisch directeur bij Weight Watchers. “Daarom hebben we innovaties ontwikkeld zoals de Gezondheidsscore en de AI-lichaamsscanner, die leden helpen hun vooruitgang beter te begrijpen en elke dag betere keuzes te maken. Samen met gestructureerde voeding, beweging en gedragsondersteuning leidt dit tot blijvende resultaten.”
Een vernieuwd merk voor een nieuw tijdperk in gewichtsgerelateerde gezondheid
Geïnspireerd door feedback van leden, introduceert Weight Watchers een vernieuwde merkidentiteit die de evolutie van het bedrijf weerspiegelt, zowel binnen ons eigen platform als in het bredere zorglandschap. De nieuwe identiteit laat zien wat Weight Watchers vandaag de dag is: geïntegreerd, intelligent, wetenschappelijk bewezen en altijd geworteld in de zorg voor echte mensen.
Het krachtige nieuwe logo straalt stabiliteit en vertrouwen uit. Het onderstreept de reputatie van het merk op het gebied van blijvende gezondheidsresultaten. De voortgangsbalk, geïnspireerd op het traject van leden, laat zien dat afvallen een persoonlijk en emotioneel proces is. Dankzij de moderne typografie komt alles samen in een inspirerende merkervaring die vooruitgang en een persoonlijke benadering belichaamt.
“Deze evolutie gaat veel verder dan een nieuwe visuele identiteit. Voor ons leeft het merk van Weight Watchers in alles wat we doen: in de ervaring die we bieden, de coaches, de community en de medische ondersteuning”, zegt Julie Rice, Directeur Klantbeleving bij Weight Watchers. “Alles is ontworpen vanuit een diepgaand begrip van het echte leven en de doelen van onze leden, zodat de ondersteuning persoonlijk, betrokken en consistent aanvoelt, ongeacht hoe of waar iemand voor het eerst met Weight Watchers in aanraking komt.”
Beschikbaarheid
De vernieuwde ervaring is vanaf begin januari 2026 beschikbaar in Nederland. De app van Weight Watchers is te gebruiken op zowel iOS als Android en biedt een soepele, moderne interface op alle apparaten.
OVER WEIGHT WATCHERS
Weight Watchers is wereldwijd leider op het gebied van wetenschappelijk onderbouwd afvallen. Het biedt een geïntegreerd ondersteuningssysteem dat is afgestemd op het GLP-1-tijdperk en dat wetenschappelijke expertise, medicatie (alleen in de VS), geavanceerde technologie en menselijke verbinding met elkaar combineert. Met meer dan 60 jaar ervaring is Weight Watchers het meest bestudeerde commerciële afslankprogramma ter wereld, dat het vaakst wordt geadviseerd door artsen. De alomvattende en gepersonaliseerde aanpak omvat ook klinische interventies in de VS en toegang tot GLP-1-medicatie wanneer dit medisch verantwoord is, en een wereldwijd netwerk van coaches en community-ondersteuning. Sinds 1963 biedt Weight Watchers leden wetenschappelijk onderbouwde begeleiding en de persoonlijke ondersteuning die ze nodig hebben om hun doelen te behalen met blijvend resultaat, ongeacht waar ze zich bevinden in hun traject. Leden kunnen het programma rechtstreeks gebruiken of via het platform van Weight Watchers for Business, dat is bedoeld voor werkgevers, zorgverzekeraars en andere zorgaanbieders. In een wereld vol tegenstrijdige adviezen, afgezonderde apps en one-size-fits-all oplossingen, biedt Weight Watchers een bewezen weg vooruit, gebaseerd op onderzoek, met aandacht voor het individu en ontworpen om elk lid zich beter in hun vel te laten voelen en een langer, gezonder leven te leiden.
Een foto bij dit persbericht is beschikbaar op: https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/9fa99f00-3b55-4bee-84e0-8f25343415a3
CONTACT: Voor persvragen: media@ww.com Voor vragen van investeerders: John Mills of Anna Kate Heller WeightWatchers@icrinc.com